Методична тема школи:

«Мотивація як одне із завдань формування ключових компетентностій при викладанні основ наук в умовах соціалізації».

(2021/2022-2023/2024 навчальні роки)

Згідно з цією темою протягом цих років адміністрація та педагогічний колектив школи вирішували такі пріоритетні питання:

В управлінні:

- реалізація системи внутрішньошкільного контролю на основі уп­равлінських рішень;

- організація роботи методичних об'єднань;

- розвиток матеріальної бази навчальних кабінетів, спортивної зали;

- нормативне забезпечення, педагогічний аналіз та самоаналіз, контроль та корекція навчально-виховного процесу;

- впровадження концепції «Нова українська школа»;

- науково-методичне та кадрове забезпечення профільного навчання у старшій школі;

- зміцнення матеріально-технічної бази школи, ремонт будівлі школи;

- організація роботи щодо виконання рекомендацій районної конференції;

- дотримання санітарно-гігієнічного режиму, здійснення медично­го обслуговування учнів у школі;

- створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників школи.

У навчанні:

- реалізація основних положень особистісно орієнтованого підходу до навчання та виховання;

- цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з усіх навчальних предметів;

- впровадження інформаційн0- комунікаційних технологій, комп'ютеризації та інформатизації навчально-виховного процесу;

- вивчення і творче впровадження у практику навчання і вихован­ня учнів перспективного педагогічного досвіду вчителів району, міста, області, України;

- робота над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої осо­бистості вчителя і учня, самореалізації творчої особистості;

- проведення шкільних олімпіад та більш ретельна індивідуальна підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня, МАН; робота зі здібними та обдарованими дітьми;

- вивчення стану адаптації першокласників до школи,

- вивчення проблеми наступності навчання в школах I - II ступенів, адаптації учнів у школі;

- підвищення рівня участі та професіоналізму учнів у виховних за­ходах школи та району;

- врахування учителями-предметниками, класними керівниками принципів диференціації та індивідуалізації, психолого-педагогічних особливостей дітей.

У вихованні:

- активізація роботи з питань виховання громадської свідомості учнів, шкільного самоврядування, формування патріотизму, гро­мадянських і конституційних обов'язків, поваги до державних символів України, національної ідеї;

- робота з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;

- виховання потреби здорового способу життя;

- оптимізація співпраці педагогів та батьків школи;

- соціальний захист та створення оптимальних умов навчання обдарованої молоді;

- оптимізація діяльності щодо попередження правопорушень,негативних проявів у молодіжному середовищі.

Психолого-педагогічні задачі:

- забезпечення системного психолого-педагогічного супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу;

- психологічна корекція педагогічної діяльності та професійної мотивації співробітників закладу;

- оптимізація практичної психолого-педагогічної допомоги батькам;

- психолого-педагогічна підтримка інтелектуальної, творчої обдарованості.

Інтеграція України до світового та європейського освітнього простору передбачає необхідність перегляду деяких підходів до навчання та виховання учнівської молоді, аналізу чинників, що гальмують підвищення якості навчання, права на рівний доступ до загальної середньої освіти, формування життєспроможності особистості. Пріоритетними стають особистісно орієнтований, компетентнісний підходи, які покликані підготувати особистість, спроможну бути активною, здатною осмислено зберігати, самостійно відтворювати власну життєдіяльність, досягти життєвого успіху.

Алгоритм роботи на методичною темою

Кiлькiсть переглядiв: 603